Gott Nytt År
 
 
Här har ekar tomt, det ska vi ändra på. 
Nyårsafton var mycket lyckad med massa champagne, löjrom, hummer, musslor och gott sällskap. 
 
 
Flyttade ut köksbordet i vardagsrummet och la i en skiva, vi var åtta men tio sitter vi ledigt. 
 
 
Bra start. Löjromsdipp med salta chips, Skagen med mörtsjödeli samt champagne såklart 
God fortsättning! 
#1 - Natascha.bloggplatsen.se

Det låter som om du hade en alldeles jättebra bra kväll 🙂

#2 - Emma

Åh vad mysigt ni verkar ha haft det! Maten låter verkligen så god!

#3 - nouw.com/sannaevelyne

Låter som ni haft ett riktigt bra nyår med god mat :) god fortsättning!

#4 - Madde

Champagne och löjrom är ju så galet gott. Ni verkar ha haft en fin nyår och jag passar på att önska er en god fortsättning

#5 - Elin

Så gott det såg ut & jättefint dukat. Ibland är det roligt att vara några stycken på nyår. Gott nytt år.

Svar: Det var supermysigt, brukar ju jobba nyår så det var första nyårsmiddagen hemma hos oss=)
Jessica Högberg

#6 - Moa Larsson

Ser helt gudomligt gott ut! Din bloggbeskrivning väcker ett otroligt intresse hos mig så jag hoppas verkligen att uppdateringen blir lite mer kontinuerlig! Gott nytt år!

Svar: Tack finaste du, skärper mej genast! Tänker måndag, onsdag och fredag som start <3
Jessica Högberg

#7 - charlottelinden.se

När jag läser om alla som ätit hummer och liknande rätter på nyår önskar jag nästan lite att jag också åt skaldjur. Haha! Det låter så gott när man skriver om det även om det inte är lika gott i praktiken ;) God fortsättning! <3

#8 - TwinMom.se

Skönt med en paus! Det behövs ibland! Låter som ni hade jättetrevligt. Nu hoppas vi 2020 enbart bjuder på det bästa! Gott nytt år!

Svar: Tack det samma fina du!
Jessica Högberg

#9 - Mina

Champagne och löjrom är riktigt gott och ett lyxigt sätt att avsluta året på. Låter som ni hade en riktigt trevlig kväll ❤

Svar: Lyxigt, trevligt , toppen <3
Jessica Högberg

#10 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Det låter onekligen som en lyckad kväll, samt så gott det låter med löjromsdip hur gör man det? Tänker om du har ett recept man kan prova att göra efter själv :D. Ser även Grön Anna där som serveringsfat, samlar du på det porslinet? :)

Svar: oh, det är det enklaste - creme fraiche och löjrom! Man kan bara blanda men jag brukar "lägga på" löjromen så blandas det när man börjar med chipsen, då ser man dessutom TYDLIGT att det är löjrom, haha. Ja, började för nåt år sen samla, köper på fb market och så=)
Jessica Högberg

#11 - Jennysvardag

Vilken god mat som ni hade i går. Dukningen ser väldigt fin ut. Så skönt att ni får plats många runt bordet när ni har en extra skiva i :)

#12 - jessica

men åh så gott det såg ut, ser framemot att se fler inlägg i från dig 2020 :) <3

Svar: Tack finaste du <3
Jessica Högberg

#13 - Amanda

Vad härligt att ni hade en lyckad nyårsafton 😊 gott med lite chanpanj❤️ god fortsättning

#14 - Hanna Karlsson

God fortsättning på det nya året! Mm, det låter verkligen gott och ett perfekt sätt att fira in det nya året på. Löjrom har jag nog aldrig ätit, bara vanlig romsås.

Svar: Tack det samma fina du! "vanlig romsås" är också gott men inte jämförbart, haha
Jessica Högberg

#15 - Linnea Kinis

Gott nytt år!:)

Svar: Tack det samma fina du!
Jessica Högberg

#16 - Orsakulla mamma vid 20 specialpedagog

Hej! Du frågade om utmaningen. Går hur bra som helst att ta alla dagar en dag i veckan. Klicka på länken "januriutmaningen" på något av inläggen så kommer du direkt till alla frågor :).

Svar: Japp, kommer vara med med lchftrollet på lördagar=)
Jessica Högberg

#17 - tess

Men herreguuuud så gott de ser ut :D Nu blir jag nästan hungrig igen hahahah xD

Ja men gud ja, jag trivs på både wordpress och nouw så natten som var så bestämde jag mig för att nu måste jag bestämma mig och vem kan säga åt mig att sluta blogga, eller ens försöka få mig må piss där jag tappar all ork till bloggen..INGEN! Asså det är en speciell gemenskap här, de är lätt att hitta bloggare och få många läsare :) Plus de finns många förmåner här, tjäna några extra kr ibland osv om man vill det :D O designerna är enkla och man kan få fram sin drömblogg :D

Svar: Härligt att du trivs så bra, ska kika på den någon gång när jag har tid över;)
Jessica Högberg