Överraskningsfest
 Vi träffades på ett ställe som heter Lokal, kul namn=)
 
En jobbarkompis fyllde år och hans tjej drog ihop en överraskningsfest, hur jag och Micke kom med vet jag inte för vi brukar inte hänga men trevligt som tusan
 
 Inget ställe jag ens viste fanns, men vill absolut gå hit igen
 
Agnes, gulligt namn på en restaurang och det skulle visa sej passa mycket bra. Dom har många smårätter, som tapas och vi lät köket bestämma. Det ångrar vi inte!
 
 Vackert upplagt, fotovänligt...
 
Små pilgrimsmusslor, himelska
 
 Denna laxsashimi beställde vi en portion till av
 
Titta så vackert och arbetat, gott kan jag försäkra att det var
 
 Inte deras bästa rätt men kul
 
Tartar på häst, serverad i hästben, med hästmärg.
 
 Robbin fick välja vin, det ångrar man sällan
 
Denna ljuvliga chenin blanc från Loire drack jag genom hela middagen
Smörig, äpple och kvittenfrukt - mycket välbalanserad
 
#1 - Amanda

Vad mysigt att ni blev bjudna och det ser verkligen så gott ut. Speciellt laxtallriken, kul att du har hittat en ny restaurang :)

Svar: ja, supermysigt <3
Jessica Högberg

#2 - jessica

va roligt med överrasknings fest, pilgrimsmusslor har jag nog aldrig ätit bara vanliga musslor eller vad man ska säga. är ju så mycket godare än vad det ser ut haha 😂❤

Svar: Det är inte alls samma sak men jag gillar båda=)
Jessica Högberg

#3 - Linnea Kinis

Vad kul med överraskning!:)

Svar: Det var supermysigt <3
Jessica Högberg