Dags för ny onliekurs med bästa Eva
 
Kan verkligen varmt rekomendera denna kurs
Varje vecka kommer nytt material i fb-gruppen och sen en liten film där vi provar vin "tillsammans" med fröken. 
Inga tider utan man tar provning och läsning när man vill
Jag var med förra terminen (ja, jag är med denna också, haha) och hade små vinprovningar med vänner hemma, så mysigt! <3
PS: Den kommer på engelska i februari
#1 - Linnea Kinis

Låter väldigt trevligt med vinprovning med vänner :)

Svar: Ja, det är ju supertrevligt!
Jessica Högberg

#2 - TwinMom.se

Men så spännande! Låter som ett toppenupplägg! Detta ska jag kolla vidare på😃

Svar: Gör det, rekommenderar varmt <3
Jessica Högberg

#3 - natascha.bloggplatsen.se

Det låter spännande, har aldrig hört talas om att man kan göra onlinekurs om vin

Svar: Nä, hon är först=)
Jessica Högberg

#4 - Jennysvardag

Vilken spännande kurs om vin som du går på. Det låter ju så härligt att ha vinprovning hemma med vänner.

Svar: Det är ju det också. Kul, lärorikt och en anledning att samla nära och kära=)
Jessica Högberg

#5 - Pärla

Men vilken spännande grej att göra, hade ingen aning om att det ens fanns. Ska kika på det, tack för tipset.

Svar: Eller hur, det är riktigt nice <3
Jessica Högberg

#6 - Moa Larsson

Men TACK TACK TACK för att du tipsar om den här fantastiska kursen. Kanske verkligen någonting för oss här hemma. Synd att den startar så snart och att vi har fullt upp kommande veckor, men den kanske kommer igen!

Svar: Jag tror säkert den kommer igen och då tipsar jag igen så klart <3
Jessica Högberg

#7 - Tess

Provar viner vore ett bra jobb för mig :D kan du skriva sen vilka viner du rekommenderar?

Svar: Ha ha, inte så glamoröst som det kan låta ;)
Jessica Högberg

#8 - Emma

De låter ju kul att man kan göra de hemifrån

Svar: Kul, lärorikt och anledning att bjuda hem nära och kära <3
Jessica Högberg

#9 - Yasmine mamma till Dennis och Angelina

Oj detta låter ju super kul, för den som gillar vin. Kul grej, och lite annorlunda kurs.

Svar: Gilla vin är ju lite bra om man ska gå denna, haha.
Jessica Högberg

#10 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Vilken kul ide och så spännande koncept :). Nu dricker jag så sällan så är väl fel för mig, MEN jag ska lägga saken på minnet för det här låter om inte annat som en jättebra present :D

Svar: Kloka du ;) Ja, det är en rolig present och Eva är mycket duktig
Jessica Högberg

#11 - Therese

Hoppas du får en del kursdeltagande =) dricker inte vin eller något alkohol alls men jag önskar att det finns folk som vill delta =)

Svar: så gulligt, det är ju klokt att inte dricka vin men jag tycker det är trevligt;)
Jessica Högberg

#12 - Hanna Karlsson

Jag dricker inte vin men det låter onekligen som ett trevligt koncept. Man kan ju köra provning med choklad istället till exempel. Eller som jag som är strikt lchf:are smör. Nej, det där sista skojade jag om. Njut av din kurs, kul att det är andra gången du går den.

Svar: Ha ha, smör smakar också galet olika;) Gäller att hitta andra LCHF:are om man ska prova smör;) Vi provar ofta vin och choklad eller lakrits ihop=)
Jessica Högberg

#13 - Ullie

roligt me sånt där ? mysigt man kan träffas oxå samtidigt
hoppas du fått en extra ledig dag idag här börjar allt i morg igen för familjen

Svar: så himla roligt <3
Jessica Högberg

#14 - Madde

Så intressant det låter. Tycker verkligen om provningar trots att jag sällan dricker vin. Varje december har vi en whiskeykalender hemma där vi provar olika, och vad man lär sig. Så intressant.

Svar: Oj så roligt, var hittar ni den?? Provningar av alla slag är kul
Jessica Högberg

#15 - charlottelinden.se

Åh, små vinprovningar med vänner lät ju oerhört mysigt! Jag önskar ibland att jag drack vin då det låter så mysigt att ta ett glas ibland eller dela på en flaska med en vän. Dessvärre tycker jag inte om någon sorts vin och tål det inte särskilt bra heller. Jag får nöja mig med cider eller drinkar :)

#16 - Anita

Kul :D

Svar: Jätteroligt är det <3
Jessica Högberg

#17 - Luna Grönroos

Så mysigt med lite vin provning 😊

Svar: Ja, jag tycker det är himla kul <3
Jessica Högberg

#18 - Amanda

Men vad mysigt med lite vinprovning hemma 😊😋

Svar: Det är supermysigt och lärorikt!
Jessica Högberg

#19 - Mina

Låter väldigt intressant. Tack för tipset! Vinprovning på distans låter spännande.

Svar: Det är jätteroligt och lärorikt
Jessica Högberg

#20 - tess

Inge kul med värk nej, men ramla för nå mån sen :( 💕 Ja du frågade så ville svara dig så du vet. Jag vill gärna vara på vinkurs och testa olika viner, de hade passat mig, dock är jag mer för vitt vin faktiskt ;) 💕

Svar: Aj då, inget roligt alls, hoppas du får hjälp <3 Det är både rött och vitt i kursen=)
Jessica Högberg

#21 - Amanda

Amindiz. Se