Varmt välkomna!
 
 
Hej och välkommen till min blogg om dryck
Jag heter Jessica, är född 1970, inga barn
Jobbar som servitris, pluggar till sjuksköterska och har ynnesten att få prova massa härliga viner
Tänkte nu lära mej lite och inte bara njuta och vad passar då bättre än att skriva om det?
Är med i en liten vinklubb som träffas en gång i månaden och leds av min mycket goda väninna (som också råkar vara en mycket duktig sommelier och skribent) Eva
 
 
Skulle verkligen uppskatta glada tillrop, ris och ros samt konstruktiv kritik under resans gång
#1 - Anonym

spännande att få följa din resa :)

Svar: Tack!
Jessica Högberg

#2 - Lisa

Kul, spännande att få läsa Vad du skriver! Folk tror att om man inte dricker så kan man inget om vin heller! De är inte så!😀Å nu kommer ju jag att lära mig ännu mer av dig!!

Svar: Kul, välkommen!
Jessica Högberg

#3 - gun

Spännande med lite tipps om drycker...
gun

Svar: Kan bli kul det här!
Jessica Högberg

#4 - My

Vad roligt!!! :D

Svar: Kan bli riktigt kul!
Jessica Högberg

#5 - Marianne

Då kanske även jag kan lära mej något här ;)

#6 - Znogge

Lycka till med nya bloggen!

Svar: Tack snälla!
Jessica Högberg

#7 - Anonym

Oh det låter mycket väl som en blogg som jag kan tänka mig o följa.. tycker mycket om olika viner, mest rött, men vet absolut ingenting om det.. har dock en svåger och en far som är oerhört intresserade och vet nästan allt ;) haha tro jag åtminstone..

Svar: Välkommen Annonym=)
Jessica Högberg

#8 - Sara Ekman

Skoj! Ett glas vin är aldrig fel :D

Svar: Aldrig!
Jessica Högberg

#9 - Christian

Prost!

Svar: Prost!
Jessica Högberg